Talents
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى يحتوى على الجديد من المواهب وتقديم المواهب من خلال هذا المنتدى والمواهب بكلا انواعها الفنية فى الشعر او الغناء او التلحين

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عبير صبري !! يالهوي !!!

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 25

عبير صبري !! يالهوي !!! Empty
مُساهمةموضوع: عبير صبري !! يالهوي !!!   عبير صبري !! يالهوي !!! Icon_minitime1الخميس ديسمبر 11, 2008 2:37 pm

عبير صبري !! يالهوي !!! Zaj1ds9

الحقيقة النهاردة عندي موضوع زي الزفت .. حاجة تغم الصراحة

وهو موضوع عبير صبري ... حاجة تكسف الصراحة ..

عبير صبري !! يالهوي !!! Abeer_sabry_2

قالوا ربنا هداها ولبست حجاب .. قلنا زين والله زين

وربنا يقويها ويثبتها ان شاء الله
وطلعت في سبعين برنامج تتكلم عن ازاي ربنا هداها وان الحجاب فريضة وازاي هيه كانت من الغافلين وازاي كان الشيطان بيلعب بيها وازاي وازاي وازاي و تدمع وتعيط وتخرب الدنيا

وفجاة يا اخويا قلعته ... اي والله قلعته

يسالوها ليه يا عبير .. تقول يا جماعة
أنا عندي أسبابي

أسباب ايه دي يا أخوايا مش عارف

بس العصفورة جاتني وقالتلي لما واحدة تكون محتشمة و فجاة تظهر عندها أسباب تخليها تخرج بره حشمتها يبقي أكيد أسباب وجيهه

علي فكرة يا جماعة لا هو قلة شغل ولا انها قربت تشحت .. دي كانت بتقدم اكتر من 10 برامج علي قنوات فضائية .. غير ظهورها في برامج كتير وكله بحسابه
مين أصلا كان بيشوفها ولا يسمع عنها غير بعد ما اتحجبت .. للأسف الناس دي واخدة الدين سلعة
نيو لوك .. أستايل .. حاجة زي كده

الفنانة عبير .. ظهرت لاول مرة بشعرها ومن غير حجاب في برنامج البيت بيتك مع المحترم محمود سعد في حوار أقل حاجة نقولها عنه أنه سطحي

عبير صبري !! يالهوي !!! 586282

وبعدين خير اللهم أجعله خير كنت قاعد قدام التليفزيون وفجاة لقيها علي الشاشة مع فاعليات أفتتاح مهرجان القاهرة .. بالمناسبة بتعجبني أوي كلمة فاعليات .. نفسي أفهمها مش عارف

ما علينا

نلاقي مين الست عبير .. بتقولوا مين يا ولاد .. الست عبير
وطالعة ايه مش من غير حجاب بس .. لا دي من غير حاجات كتير .. ولابسة شال علي كتافها كل شوية ترفعه تداري بيها كتافها العريانة قال يعني مكسوفة

وأخينا ده طالع يمدح فيها وان عودتها للفن هي أضافة كبيرة للوسط وان وان وان

عبير صبري !! يالهوي !!! Un60edpi2

الصورة غير واضحة لانها عبر كاميرا تليفون محمول

https://talents.rigala.net

عبير صبري !! يالهوي !!!
صفحة 1 من اصل 1